loading...
دانلود انواع بازی،تم،رمز تقلب،و ... برای ایکس باکس360
شروین بازدید : 302 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

سلام خدمت دوستان خوب این وبلاگ.امیدوارم همیشه پیروز و سربلند و پیروز باشید.

 امروز براتون یک نرم افزار اماده کردم که خودم طراحیش کردم و مخصوص گوشی های اندروید

می باشد . در این نرم افزار می توانید تمامی پست هایی که در وبلاگ قرار می گیرد

تا ببینید و با گوشی به پست مورد نظر بروید.

قسمت دانلود نرم افزار 


دانلود : دانلود با حجم 402.25 
کلیوبایت(دانلود از سرور مدیافایر)

ورژن : برای اندروید 1.6 و بالاتر

رمز   : ندارد

شروین بازدید : 293 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (1)

اخیرا شرکت ایتالیایی Milestone که توسعه دهنده سری بازی های Moto Gp می باشد از عنوان جدید خود با نام Moto GP 13 رونمایی کرد و از آن به عنوان نسخه ای کاملا بهبود و تکامل یافته یاد کرد. در جدیدترین نسخه ی سری بازی های “موتور سواری” بخش های آنلاین و چند نفره,مسابقات حرفه ای و سرعتی اضافه شده است که به نظر می رسد جدیدترین نسخه ی این عناوین نسبت به نسخه های گذشته کاملا متفاوت و از نکات بسیار خوبی الهام گرفته باشد. با توجه به اخباری که از سوی CVG منتشر شده است امسال باید منتظر یک”motoGP” با کیفیت بسیار بیشتر و گرافیکی خارق العاده و طراحی و فیزیک بهتر موتور ها و پیست ها باشیم. اینطور که معلوم است با اضافه کردن بخش های جدیدی قرار است بازیکنان کژوال نیز جذب بازی شوند. بازی بخش چند نفره نیز خواهد داشت.


شروین بازدید : 352 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

سال های زیادی است که بازی های رایانه ای و فیلم های سینمایی آینده ی انسان را ترسیم می کنند ، آینده ای تاریک که در آن حضور ماشین ها و ربات ها بسیار پر رنگ شده است و همین ماشین ها دست به طغیان می زنند و علیه سازندگان خود یعنی انسان ها دست به کار می شوند. وجود تعداد زیادی بازی و فیلم که دارای همین داستان هستند سبب شده است که دیگر مخاطبان مشتاق تجربه چنین عناوینی نباشند و تنها یک ایده ی جدید است که می تواند آن ها را به سمت خود جذب کند. Remember Me همان عنوانی است که این ایده را داراست. این بازی آینده ی تارکی دیگر را به تصویر می کشد که در آن دولت و حکومت نظارت ویژه ای بر شهرواندان دارد و حتی خاطرات آن ها را نیز به راحتی به دست آورد. بنای این بازی نیز بر فراموشی و از دست دادن خاطرات است. خاطراتی که ازان کسی هستند که خود روزی شکارچی خاطرات دیگران بود.

Remember Me XBOX360-STRANGE


شروین بازدید : 288 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

GRID 2 XBOX360 SPARE


شروین بازدید : 273 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

برخی سودجویان در صدد بدست آوردن ماده اولیه ای بسیار کشنده و خطرناک به نام Fuse هستند که توسط ایالات متحده در سال ۱۹۴۰ کشف و ضبط شده است. انگیزه برای تحقیق و مطالعه روی این ماده، ساخت چند سلاح مرگبار توسط آمریکا برای حکمرانی در سراسر دنیا و از بین بردن رقبا بوده است. گفته می شود که اسلحه های تولید شده توسط Fuse می توانند فجایع بسیار بزرگی همچون انفجارهای اتمی حتی در اندازه های وسیع تر را به دنبال داشته باشند. طبیعی است که گروه ها و افراد بسیاری به دنبال کسب چنین ماده ارزشمندی باشند و اتفاقاً بدبختی از آنجایی آغاز می شود که Fuse توسط عده ای منفعت طلب دزدیده و به کشور هندوستان انتقال داده می شود. هر لحظه احتمال می رود که نتایج استفاده از آن نه تنها بشریت، بلکه تمام کره خاکی را در بر گیرد. اینگونه می شود که جوخه Overstrike متشکل از ۴ مأمور کارکشته به سرکردگی دالتون بروکس (Dalton Brooks) وارد ماجرا می شود تا به دنبال ردی از سارقان بگردد و در صورت امکان Fuse را تحویل دولت آمریکا بدهد. آن ها در این راه به نقاط مختلف دنیا، از جمله هندوستان سفر کرده و با موانع بسیاری همچون جهش یافتگان و سارقان مقابله می کنند که این درگیری ها در جریان بازی روایت می شوند. گفتنی است که برای خلق داستان بازی از آقای فیکسمن (Fixman) نویسنده عناوینی همچون Ratchet & Clank استفاده شده است.

FUSE XBOX360-COMPLEX


شروین بازدید : 429 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

 

Resident Evil Revelations XBOX360-iMARS | 8.0 GB

 

برای دانلود بازی و جزییات به ادامه مطلب بروید.

شروین بازدید : 412 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ین بازی مسابقه ایی داغ و هیجان انگیز که اقتباس گرفته از نسخه ششم فیلم است برای کنسول های PS3 و Xbox 360 منتشر شود و بازیبازها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد.

 

Fast and Furious: Showdown XBOX360-SPARE_REPACK

 برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

شروین بازدید : 1105 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.بسیاری از بازیباز ها و منتقدان داستان بازی را بر مبنای کمیک نوشته شده توسط دمیتری گلوخوفسکی (Dmitry Glukhovsky) میدانستند اما اینگونه نشد و سازندگان اعلام کردند که داستان MLL دارای داستانی جداگانه نسبت به کمیک ۲۰۳۴ میباشد.

اما در میان این سیاهی ها رگه های امید نمایان میشوند…یخ های سطح مسکو که اکنون شهری یخ زده است در حال ذوب شدن هستند.شایعاتی مبنی بر نمایان شدن خورشید در جای جای این تونل ها شنیده می شود و شما از معدود افرادی هستید که توانایی نجات مردم از این فلاکت و بدبختی را دارید و نگاه تمامی مردم بی گناه به سمت شما و گروهتان است.پس آماده شوید!مردم روسیه منتظر شما هستند

METRO: Last Light PS3-DUPLEX

برای دانلود بازی و جزییات به ادامه مطلب بروید

 

شروین بازدید : 157 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

داستان بازی بعد از ماجراهای فیلم سینمایی سال ۲۰۰۹ و قبل از فیلم Star Trek : Into Darkness – که قرار است ماه می اکران شود – اتفاق می افتد . Kirk و Spock برای عملیات نجات به یک ایستگاه فضایی در حال تخریب می روند که متوجه می شوند ، Vulcan ها بعد از تخریب شدن سیاره خود به فکر ساخت New Vulcan هستند و برای انجام سریع تر این کار خود نیاز به تکنولوژی ای به نام Helios دارند که بعد ها ماجراهایی از پشت پرده Helios مشخص می شود. سازندگان در مصاحبه های خود تاکید کرده ان که طرفداران هیچ نگرانی ای من باب داستان بازی نداشته باشند ، چون داستان بازی یکی از نقاط قوت این عنوان است . این گفته سازندگان وقتی مصداق پیدا می کند که بدانید نویسنده این عنوان Marianne Krawczyk نویسنده داستان بازی هایی هم چون God of War و Shank است که سابقه گرفتن جایزه BAFTA را به خاطر داستان God of War II در کارنامه دارد و Alex Kurtzman و Roberto Orci (نویسندگان فیلم سینمایی Star Trek ) با او در این بازی همکاری می کنند .

Star Trek XBOX360-iMARS

   برای جزییات بازی و بقیه مطلب به ادامه مطلب بروید

شروین بازدید : 467 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Dead Island یک عنوان مهیج و جذاب بود که با حمایت و توسعه استودیو بازی سازی Techalnd همراه شد و در سپتامبر سال میلادی توسط کمپانی Deep Silver منتشر گردید. به یک کلام می توانم بگم که Dead Island یک عنوان در سبک اکشن می باشد که طعم مرگ و ترس را برای گیمر ها در نسخه اولبه خوبی هرچه تمام تر تزریق کرد. به گفته سازندگان، نسخه جدید این بازی ۲ Dead Island نخواهد بود بلکه نام نسخه جدید این بازی Dead Island: Riptide یا به عبارتی جزیره مردگان: خروش آب خواهد بود که دارای بعدی کاملا متفاوت است. در راستای این حرف می توان گفت که نسخه جدید عنوان ترسناک Deep Silver از اکشن زیادی برخوردار است.

Dead Island: Riptide XBOX360-iMARS

 

برای مشاهده ی نقد کامل بازی و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

شروین بازدید : 1949 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سلام به دوستان و دنبال کنندگان این سایت

بودجه بزرگ یوبی سافت برای بازی های اکشن Assassin's Creed IV و Watch Dogs در حال افزایش است.قرار است یوبی سافت این دو بازی را برای ایکس باکس 720 (xbox 720) عرضه کند در صورتی که هیچ کس حتی ...

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

شروین بازدید : 777 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۳ در سبک مبارزه به بازار عرضه می شود Injustice : Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm است، در این بازی

دیگر بازیکنان مورتال کمبات به چشم نمی خورند بلکه ؛ قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینمی می کنند. دیگر در این بازی، بازیکنان مورتال کمبات امثال

؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند.

شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه ؛ گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است.

ادبون خالق و مالک سری های مورتال کمبات و این سری سعی کرده است که تکنیک ها و تکنولوژی های مورتال کمبات را در بی عدالت خدایان ما جای بدهد و محبوبیت زیادی را به کاربران ببخشید.

هکتور سانچز، تهیه کننده بازی های مورتال کمبات و این بازی نیز حرف ها و صحبت های ادبون را تایید کرد و این را اضافه کرد ” که این بازی نیز همانند ؛ دو بازی قبلی استودیو ما یعنی مورتال کمبات ۲۰۱۱ و DC Universe دارای داستان ها و خط داستانی جالب و زیبا و خاطره انگیز است “

Injustice: Gods Among Us XBOX 360-SWAG

پیشنهاد ویژه دانلود این وبلاگ به کاربران

برای دانلود بازی و مشاهده جزییات به ادامه مطلب مراجه نمایید.

شروین بازدید : 402 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

 

|بازی به صورت Region PAL/NTSC U و با فرمت ISO می باشد|

Tomb Raider XBOX360-P2P

 


برای دانلود بازی و مشاهده جزییات به ادامه مطلب مراجه نمایید.

شروین بازدید : 2330 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

کمینه 8,600,000 ریال | بیشینه 8,600,000 ریال X 360 4GB Kinect

کمینه 9,600,000 ریال | بیشینه 9,600,000 ریال X 360 250GB Kinect

کمینه 6,600,000 ریال | بیشینه 9,900,000 ریال Slim 4GB

کمینه 7,700,000ریال | بیشینه 10,500,000 ریال Slim 250GB

کمینه 5,200,000 ریال | بیشینه 5,200,000 ریال x 360 Arcade

کمینه 9,450,000 ریال | بیشینه 9,450,000 ریال Super Elite 250 Gb

کمینه 5,000,000 ریال | بیشینه 5,000,000 ریال X 360 Premium

 

.:: لوازم جانبی ::.

کمینه 2,150,000 ریال | بیشینه 2,400,000 ریال Kinect

اطلاعی ندریم Wireless Speed Wheel

آخرین بروز رسانی 91/5/7

شروین بازدید : 689 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

 

سلام یک آموزش براتون تدارک دیدم که در زمینه ی نصب کینکت به انواع Xbox و نکات مهم آن مفید است .

اموزش به صورت انیمیشن استه و نیاز به دوبله ندارد و کاملا منطور را می رساند.

اگر سوالی دارید یا قسمتی را متوجه نشدید به ما اطلاع بدید.

برای دانلود آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید.

شروین بازدید : 146 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

!!! امکانات فوق‌العاده در یک کنسول مدرن !!!

دنیای‌اقتصاد- بالاخره بعد از شایعات و اخبارهای مختلف، آخرین و جدیدترین نسخه کنسول بازی پرطرفدار شرکت سونی به صورت رسمی معرفی و رونمایی شد.

  Xbox توصیه نمیشود>

برای مشاهده جزئیات عرضه و جزئیات کنسول و عکس های بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

شروین بازدید : 390 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که ...

در ادامه مطلب میتوانید متن کامل را مشاهده کنید.

شروین بازدید : 182 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

شرکت مایکروسافت هنوز توضیح جامعی در مورد مدل آتی کنسول بازی خود منتشر نکرده است، اما منابع آگاه گزارش داده‌اند که در تعطیلات سال 2013 میلادی این محصول با نام Xbox 720 وارد بازار می‌شود.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات، "برایان هال"(Brian Hall) مدیر مرکز Windows Live مایکروسافت هفته گذشته در کنفرانس  پس از توضیحات خود در مورد سرویس Hotmail و تبدیل شدن آن به Outlook.com گفت که Xbox بعدی مانند سیستم‌عامل ویندوز 8 و نسخه جدید مجموعه نرم‌افزاری Office در دست تولید است. ...

برای مشاهده ادامه مطلب لطفا به ادامه مطلب بروید.


شروین بازدید : 2450 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

Ubisoft با Far Cry 3 مبارزات بی پایانی خلق کرده و به شما این اجازه را می دهد که هر طور که می خواهید با دشمنان مبارزه کنید. مثلاً از فاصله دور با اسلحه تک تیرانداز حساب آن ها را برسید، با اسلحه خود به دل دشمن بزنید و همه را به گلوله ببندید و یا یک C4 به جیپ وصل کنید و آن را با سرعت به مرکز پایگاه دشمن بفرستید. اما تمام این مبارزات به یک داستان اصلی وابسته هستند. داستان، دیگر همانند Far Cry 2 سیاسی نیست و بیشتر شخصی است و پیرامون خشونت و دیوانگی و شخصیت هایی که همه آن ها مشکلی در مغز خود دارند، روایت می شود. در یکی از مراحل جیسون برادی (Jason Brody) شخصیت اصلی بازی، در یک غار زخمی شده و با بیرون آمدن از آنجا سعی دارد تا یک دکتر پیدا کند. برای مشاهده ی لینک های دانلود و ادامه نقد و بررسی بازی، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

شروین بازدید : 1237 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

از اونجايي که ايروني ها باهم بودن رو خيلي ترجيح ميدن… چه در فضاي مجازي و چه در فضاي واقعي اين مطلب رو ميذارم…

در اين جا مجموعه اي از گيمر تگ هاي ايروني که ظاهرا فعال هستند رو براتون ميذارم….
اميدوارم با هم حال کنيد و فيض ببريد…!

برای مشاهده گیمر تگ ها و اضافه کردن گیمر تگ خودتون به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


شروین بازدید : 271 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ تصورش را بکنید که در اتاق مشغول بازی با ایکس باکس هستید و بعد از یک انفجار شعله های آتش از تلویزیون بیرون بزند و همه جای اتاق را دربر بگیرد. این تحولی در دنیای بازی های مجازی است که سامسونگ به همراه مایکروسافت وعده تحقق آن را داده اند.

 

در ادامه مطلب میتوانید متن کامل را مشاهده کنید.

شروین بازدید : 201 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

در این میان موضوع قابل توجه این است که کدام یک برنده نبرد بین کنسولها خواهد بود و بیش از دیگری پا به خانه‌های مردم می‌گذارد سایت(Ludos Mundi) با بررسی‌ نتایج به دست آمده از تعداد دفعات جستجوی کلمات(PS4) و(Xbox 720) در گوگل مقایسه جالبی‌ انجام داده است.

 در ادامه مطلب میتوانید از جزئیات مطلب باخبر شوید.

شروین بازدید : 45352 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

راهنما: این رمز ها را باید از راست به چپ در موبایلی که در بازی وجود دارد، وارد کنید.

7272-555-359 چتر نجات

2666-555-276 Super Punch

2526-555-486 اسنایپر و ریفل با تیر انفجاری

0100-555-482 خون و جلیقه ضد گلوله و پیشرفته شدن سلاح ها

0100-555-362 خون و جلیقه ضد گلوله

0100-555-486 سلاح های پیشرفته

0150-555-486 سلاح های قدیمی

0100-555-267 از بین بردن حالت تحت تعقیب

0150-555-267 افزایش درجه تحت تعقیب

0100-555-468 تغییر آب و هوا

0100-555-359 ماشین Annihilator

0100-555-938 ماشین Jetmax

0100-555-625 ماشین NRG-900

0150-555-625 ماشین Sanchez

0142-555-227 ماشین Cognoscenti

0168-555-227 ماشین Super GT

0147-555-227 ماشین Turismo

0175-555-227 ماشین Comet

8265-555-272 تانک

3273-555-625 موتور

0200-555-625 موتور

0150-555-938 قایق

2899-555-359 هلی کوپتر

0100-555-227 ماشین FIB Buffal

شروین بازدید : 7015 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

باسلام خدمت دوستان

بلاخره این برنامه بصورت رایگان برای دانلود رو سایت گذاشتیم تا کسانی که ایکس باکس ندارن بتونند با کامپیوتر ایکس باکس بازی کنند البته این رو بگم که این مبدل کیفیت و گرافیک بازی ها رو پایین میاره تا تو کامپیوتر اجرا شه پس جای کنسول رو نمیگیره .

همراه با آموزش

 

«سیستم مورد نیاز»

Windows: XP-seven
DirectX: 9.0a
Pentium: 3/Athlon XP processor
graphics card: GeForce FX/Radeon 9200 Pro or higher

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

درباره ما
برای ارتباط با مدیر وبلاگ به ایدی یاهو زیر پیغام بدهید و یا اگر دنبال چیزی بودید و آن را پیدا نکردید به مدیر وبلاگ خبر دهید تا گذاشته شود. Info.AllAboutXbox360@Yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 974
  • بازدید کلی : 109,839